Being creative with washi tape #1

09:08

Hoi, vandaag laat ik jullie 3 leuke creaties zien die ik heb gemaakt met het gebruik van washi tape. Een blik, een notitieopschrijfblok en een notitieschriftje. Ze zijn super leuk geworden! Benieuwd naar het resultaat en hoe ik dit gemaakt heb? Lees dan verder! (Lees verder door op het kopje van dit artikel te klikken)


Stap 1
Kies eerst leuke washi tape uit en een voorwerp dat je ermee wilt beplakken, ik koos voor een blik, een notitieschrijfblok en een notitieboekje en een heleboel verschillende washi tapes. Vervolgens heb je nog nodig een schaar, dubbelzijdig tape en wit papier of wit karton.Uit eindelijk heb ik niet alle tapes op de foto gezet, want ik heb er erg veel, maar een aantal tapes die wel op de foto staan heb ik uiteindelijk wel gebruikt.

Stap 2
Beplak het voorwerp eerst met dubbelzijdig tape en lijn op het witte papier of het witte karton het voorwerp uit, en knip het uit, zodat je niet nadat je het papier hebt opgeplakt hoeft te knippen.
Ik kwam er achter dat het gebruik van wit karton misschien handiger is omdat het witte papier kan scheuren en kan gaan bobbelen, zoals je kunt zien op het blik. Uiteindelijk zie je dit niet heel erg meer als de washi tape erop zit.

Stap 3
Beplak nu de voorwerpen met washi tape en je bent klaar! Zie hierboven en hieronder de foto's van mijn creaties :).

Het blik
Het blik staat bij mij op de hobbytafel met een aantal potloden erin. (Dit blik zat in een verpakking samen met twee pakjes autodrop en was gratis, ik denk niet dat het nog te krijgen is, maar elk ander blik is natuurlijk ook goed).

Het notitieopschrijfblok
Super handig en in gebruik genomen om de boodschappenlijstjes in te maken. (Dit notitieopschrijfblok is van de Action en zat in een pak van 3 voor €0,99)

Het notitieschriftje
Dit schriftje ga ik gebruiken om blogideeën in op te schrijven, het is een klein handig formaat dus ik kan hem makkelijk overal mee naartoe nemen. (Dit notitieschriftje zat in een pakje van 3 en was te koop bij de Wibra, ik weet niet of het nog te krijgen is).

Wat vond jij ervan?
Dit waren mijn eerste 3 creaties met washi tape, wat vond jij ervan? Heb je nog tips voor wat je nog meer kan doen met washi tape? En ga je dit zelf ook proberen?
Xxxx

You Might Also Like

2 reacties

  1. Leuke ideeën! Hier kan ik misschien wel iets mee :) Ik had het ooit gekocht vooral voor een boekje waarin ik allemaal reis dingen maakte, maar ik ben niet zo goed in boekjes bijhouden en ik vond de buitenkant al mooi en passend. zou ook vooral om de binnenkant gaan. Dat blik is leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Popular Posts

Like the Facebookpage

Follow my Instagram